perkant prekių daugiau nei už 49€ - pristatymas lietuvoje nemokamas!

Prekių pristatymas ir grąžinimas

Prekių pristatymas:


Prekės pristatomos šiais būdais:


  1. Prekių atsiėmimas Šiauliuose prekių atsiėmimo punkte Tilžės g. 156-114, Šiauliai. Darbo laikas I - V (9 - 17 val.), pietų pertrauka nuo 12 iki 13 val. Jei pirkėjas pasirenka prekes atsiimti prekių atsiėmimo punkte, pardavėjas įsipareigoja apie paruoštas prekes atsiėmimui informuoti pirkėją elektroniniu paštu ir/arba SMS žinute. Prekes pirkėjas gali atsiimti per 3 darbo dienas. Neatvykus ir neatsiėmus prekių per nurodytą laikotarpį pirkėjo užsakymas bus atšauktas ir užsakytos prekės sugrįš atgal į sandėlį. Atsiimant prekę prekių atsiėmimo punkte pirkėjas privalo turėti užsakymo numerį bei asmens tapatybės dokumentą. Tuo atveju, jei prekes į prekių atsiėmimo punktą ateis paimti kitas asmuo, teikdamas užsakymą pirkėjas turi nurodyti kitą asmenį kaip gavėją. Prekių atsiėmimo punkte prekes galima atsiimti bekontakčiu būdu, atvykus prie prekių atsiėmimo punkto reikia paskambinti +37068544841. Tuo atveju, jei pirkėjas nori ir/arba gali prekes atsiimti po 17 val., apie tai privalo informuoti pardavėją telefono numeriu +37068544841.

  2. Paštomatai (Omniva, LP Express). Savitarnos siuntų terminalai veikia 24 valandas per parą, 7 dienas per savaitę. Visi Omniva, LP Express paštomatai yra įrengti lauke, todėl juose galima išsiųsti arba atsiimti siuntas bet kuriuo paros metu. Prekės pristatomos į Omniva, LP Express siuntų atsiėmimo terminalus (paštomatus) visoje Lietuvoje, siuntos po išsiuntimo pristatomos per 1 – 3 darbo dienas. Siuntos paruošiamos ir išsiunčiamos per 1 - 5 darbo dienas.

  3. Pirkėjas, pateikdamas užsakymą patvirtina, kad sutinka su šiomis prekių pristatymo sąlygomis. Perkant prekių daugiau kaip už 50,00 € (penkiasdešimt eurų) ir daugiau – Lietuvoje prekes pristatysime nemokamai. Sutartis tarp Pirkėjo ir Pardavėjo laikoma sudaryta nuo to momento, kai pirkėjas apmoka reikiamą sumą už įsigyjamas prekes www.kushka.lt elektroninėje parduotuvėje.

  4. Pateikdamas užsakymą pirkėjas sutinka, kad jo pateikti asmens duomenys būtų tvarkomi užsakymo vykdymo ir rinkodaros tikslais. Pirkėjas sutinka, kad pirkėjo nurodytu elektroninių pašto adresu būtų siunčiami informaciniai pranešimai, būtini prekių užsakymui įvykdyti. Pardavėjas įsipareigoja neatskleisti pirkėjo asmens duomenų tretiesiems asmenims, išskyrus kai to reikalauja kompetetinga Valstybės institucija Lietuvos Respublikos įstatymų numatytais atvejais arba atskiru rašytiniu Pirkėjo sutikimu.

  5. Visais atvejais pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės už prekių pristatymo terminų nesilaikymą, jeigu prekės pirkėjui nėra pristatytos arba pristatomos ne laiku dėl pirkėjo kaltės arba dėl nuo pardavėjo nepriklausančių aplinkybių.

  6. Pirkėjas privalo nedelsiant kuo skubiau informuoti pardavėją, jeigu siunta gaunama pažeistoje pakuotėje, jeigu siuntoje gautos neužsakytos prekės arba netinkamas jų kiekis, nepilna prekės komplektacija. Šią informaciją pirkėjas privalo pateikti elektroniniu paštu pateikdamas pardavėjui nuotraukas.

  7. Tuo atveju, jei prekės grąžinamos pardavėjui dėl pirkėjo kaltės neteisingai nurodyto arba netikslaus adreso, arba jeigu prekė grąžinama pardavėjui neatsiėmus jos iš paštomato per maksimalų jos saugojimo terminą, pirkėjas privalo pardavėjui sumokėti pakartotino persiuntimo išlaidas, o jei prekės buvo grąžintos iš paštomato pirkėjas privalo padengti pardavėjui prekių grąžinimo išlaidas. Jei pirkėjas atsisako pakartotinai priimti siuntą, tai yra pareikalavus grąžinti pinigus už prekes, pinigai už siuntimą pirkėjui nėra grąžinami.


    Prekių grąžinimas:


Gerbiami www.kushka.lt pirkėjai,


Primename ir informuojame, kad pagal Lietuvos Respublikos įstatymus, remiantis Lietuvos Respublikos ūkio ministro įsakymu: “DĖL LIETUVOS RESPUBLIKOS Ūkio ministro 2001 M. BIRŽELIO 29 D. ĮSAKYMO Nr. 217 „DĖL DAIKTŲ GRĄŽINIMO IR KEITIMO TAISYKLIŲ PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO, 2012 m. kovo 15 d. Nr. 4-243” 17 punktu, kosmetikos prekės nėra grąžinamos, ir/ar keičiamos ta pačia/kita preke (https://e-seimas.lrs.lt/portal/legalAct/lt/TAD/TAIS.420479). Prekių grąžinimas ir keitimas gali būti atliekamas tik iš anksto susitarus ir gavus sutikimą iš www.kushka.lt administracijos darbuotojų.


Įsigytas kosmetikos prekes www.kushka.lt elektroninėje parduotuvėje galima grąžinti / keisti šiais atvejais:


  1. Netikusias, neišpakuotas ar brokuotas prekes, užsakytas www.kushka.lt elektroninėje parduotuvėje, galima grąžinti per 14 dienų nuo prekių gavimo dienos. Prekių etiketės ar pakuotės neturi būti nuimtos ar kitaip pažeistos (tai netaikoma brokuotoms prekėms). Taip pat prekės privalo būti nenaudotos ir nepraradusios pirminės prekinės išvaizdos, pakuotė turi būti nepažeista, nedeformuota, nesugadinta.

  2. Grąžinant prekes pirkėjas turi nurodyti prekės užsakymo numerį, grąžinamos prekės pavadinimą ir kodą, pirkimo datą. Prekių grąžinimo išlaidas apmoka pirkėjas.

  3. Pinigai pirkėjui grąžinami pervedant juos į pirkėjo asmeninę banko sąskaitą. Kartu su grąžinama preke pirkėjas privalo užpildyti ir pateikti prekių grąžinimo formą (parsisiųsti). Formoje pirkėjas pateikia savo asmeninę banko sąskaitą į kurią bus pervedami grąžinami pinigai.

  4. www.kushka.lt elektroninė parduotuvė įsipareigoja gavusi grąžintą prekę, pirkėjui per 5 darbo dienas kompensuoti pinigus.

  5. Prekes grąžinti galima adresu: Tilžės g. 156-114, Šiauliai


Džiaugiamės kad apsiperkate www.kushka.lt elektroninėje parduotuvėje. Mes siekiame sklandžios tarpusavio komunikacijos ir kokybiško grįžtamojo ryšio, tad prašome savo pastebėjimus ar nusiskundimus dėl prekių pateikti mums elektroniniu paštu info@kushka.lt Neabejojame, kad kartu išspręsime susidariusias situacijas ir rasime bendrą sutarimą.